Be Mine . . .

Get Back to My Blog

Dear Readers,

Kalau semua perasan aku selalu posted yang ringkas-ringkas sahaja. Actualy aku post thru my 'BabyAce'.. Jadi nak menaip nye tu yang aku mals. tekan S keluar A .. hahahaha.. tu lah padahnya. Org nak pakai touch screen aku nak pakai touch screen. Kemudian mula lah tunggang terbalik menaip nye.. ha ha ha.. xpelah sekali sekala ikut lah peredaran zaman  kan.

Jom get back, with our post today,

Selama setahun ni aku asyik post yang kadg2 aku sendiri rasa x best, so starting form today, ak akan  mewarnai kembali blog aku yang da lame berserabut ni dengan kish-kisah hidup ak di mana2 sahaja. ahaks.. barulah meriah sikit ye dak readers2..

nak tgk ' BabyAce' saya tak..

jap ek..

inilah 'BabyAce' aku. Ahaks comey x keypad dia.. pink colour kan.(batak sikit).. korunk x tgk ag setings2 dia..semua warne pink .. hahahaha


selain 'BabyAce'.. 'PinkBoo' saya juga selalu digunakan untk mengupdate blog bersawang ini..

inilah 'PINKBOO' saya.. ahaks... =)


tapi walau pun saya syg dekat dua2 ni.. yang ni paling saya sayang.. 'PINKBERRY' saya..

pinkberry saya

ni lak yg aku nak sangat..

skung x mampu ag.. hurmm sape nak bg aku ni ;(


okay lah suma.. ceriakan hari2 anda suma dengan kisah2 hidup anda yang menarik k=)





~XoXo~

No comments: