Be Mine . . .

Awal Muharram

Assalamualaikum w.b.t,

Buat readers2, ku hulurkan kemaafan andai pernah mengores hati dengan coretan ku.. eherm (clear troats)..

Harini, aku telah menghabiskan masa ku di Kelanang iaitu d rumah mak n abah angkat ku, bersama dngn family ku.. Setibanya d sana,aku dijamu selera dengan tomyam masakan mak.. ahaks perh lagi,melantak larh..melupakan niat dhati yang ingin diet. hahahahaha..kemudian kami berborak2 dan berbagai crita semua di cerita. Alah adat la kan, bila da lama x jumpa mulalah semua nak dcertakan.. hehehe..
dan aku menghabiskan masa dengan menangkap picto bersama dengan nani jek. padahal banyak lagi orang lain aku leh tangkap.tapi dengan si specky ni jugak yang aku nak tangkap. hahahahahaha.. nak tgk??
hurm.. tgok lah.. ahaks..
sekian saja kali ni nye entry.. rasa cam xde mende jek dah nak update kan..
nanty lah..

bersama dgn Nanie Farhanie yang Sewel ;PP

No comments: