Be Mine . . .
Salam buat semua,
Dah lama rasanya x post lirik lagu fav kan.. okey ni merupakan lagu fav yg nana suke.. jgn risau..nana akan highlite nape nana suke sgt lagu ni k..
layan lirik ni dulu ye sayang2 sekalian..


Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya
Biarkan aku menangis kerna derita
(Biarpun dah lama pergi .. ehem hampir setahun lebih nak masuk dua tahun, aku masih sendri..bukan aku lemah tanpa cinta..cuma kdg2 x mampu menahan rasa d hati)
Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta
Namun semua tidak seindah ku sangka
(Dulu setelah penat dbuai rasa x percayai akhirnya dia muncul dalam hidup.kebahagian tanpa kata dapat diucapkan)
[Chorus]
Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta
(Kututup segala pintu hati untuk orang lain..ku patrikan kesetiaan yg tidak berbelah bagi,,namun dalam sekelip mata segalanya berakhir,,dia pergi meningalkan aku kerana Illahi.. ak redha dalam pasrah)
Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi
(Biarpun aku cuba dalam segalnya.. namun hati x pernah melepaskan segalanya.. akhirnya aku hidup dalam kenangan)
Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta
(Aku tahu yang pergi xkan kembali.. tapi entah kenapa hati ini menidakkan akal fikiran yang waras.. harus ku akaui.. segalanya hanya mimpi yg takkn jd kenyataan.)
Setelah sedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta
(Dan hari ini.. ak sedar segalnya dah berakhir..kita yang masih hidup ini harus teruskan hidup..belajar menerima insan lain untuk dhati..mungkin berat tapi itulah yang harus ku lakukan,,ku yakin DIA pasti bahgia melihat aku bahagia dan kenangan bersama dia pasti bersemadi dhatiku buat selamnya syang)


AL FATIHAH BUAT MUHAMMAD FAIZ AZMAN YANG TELAH KEMBALI KE RAHMAHTULLAH PADA 28 JANUARY 2011..

No comments: