Be Mine . . .

Wordless Saturday


Assalamualaikum Readers~
Wordless Saturday, January 19, 2013
Seperti biasa, hari sabtu memang hari yang paling aku tunggu.. Sebab hari ini lah yg aku leh menghabiskan seharian masa aku dirumah sambil membuat kerja2 dirumah yang mana aku nak buat. Selain itu juga, hari Sabtu lah hari yang boleh aku bangun hampir ke tengahari..Tapi biasanya sebelum pukul 10 am aku dah bangun dah sebab aku nak tengok cartoon. Baru muda ~~
Hari Sabtu juga aku jadikan hari tanpa make up. Jadi kalau nak tengok muka aku tanpa secalit make up pun, marilah dating rumah aku. Tapi kalau dah datang tu bawa lah buah2an..ke jajan ke boleh lah borak2 sambil mengunyah atau lebih afdal. Bukan apa, Dari isnin sampi lah ke jumaat, muka aku ni selalu dtutupi dengan foundation..kesian liang roma aku xboleh nak nafas sangt. Hahaha.
Tapi hari sabtu juga  kalau lah aku boleh nak jadikan hari sabtu sebagai hari aku tanpa hp kan besh. Hahahaha.. tapi aku yakin aku x boleh. Yelah kalau hp rosak je pusing keliling aku cari hp lain.Nikan lagi nak jadikan hari sabtu hari tanpa hp.. Mungkin tidak. Lagipun mana lah tahu kalau ada emergency ke, client nak masuk hospital ke.. kan dah susah. Hahahahahha.. Aku tak kisah orang nk ganggu waktu cuti aku, tapi tolonglah cara berhemah.Sebab aku ni bukan penyabar orang nya. Mau aku maki je kalau yang jenis memaksa ni.. hahahaha

Dan aku rasa aku nak jadikan hari sbtu ini sebagai hari beriadah. Hahaha boleh ke?

Okay lah.. kita terus ke topik kerja aku sebentar lagi okay :D

No comments: