Be Mine . . .

2 Years

Dear Readers,

Sebelum aku bercerita lebih lanjut.. marilah kita sama2 sedekahkan AL FATIHAH buat kekasih hati saya  MUHAMMAD FAIZ BIN AZMAN...

Okays aku rasa siapa yg memg follow aku nye story leh ingat lah yg 28 januari merupakan hari yang mals aku nak jalani..sebab hari ini genap 2 tahun dia pergi.. jadi mulalah.. duk teringat itu ini.. pastu xde mud sangat la kan.. semua keje jadi x betul.. ha hambek kaw.. nak tgk pics lagi lah meleleh jek..

OMG 2 years masih lagi keadaan aku begini.. sampai bila babe~~!!! Aku pun naik tak tahu. dan malas najawab bila nak ade new boyfie.. Bukan xde.. tp memg mals.. hahahahha


Bukan senang dan bukan mudah..

Hurm malas lah nak taip panjang~~ Pasni bln 5 plak..

Haiyooo

Mals lah nak pikir..
                                                                                                                                                    -XOXO-


No comments: