Be Mine . . .

Sleepless

Dear All,

Malam ini aku tak boleh tidur.Tetiba aku rasa panas sangat,walhal aircond kipas suma dah dset ke suhu yg paling sejuk.Kemudian aku layan cerita kat laptop nani,pun mata tak boleh nak lelap, last sekali aku on balik laptop dan terus mengupdate blog aku yang x berapa nak blog ni. Alkisahnya minggu ini aku cuti dari jumaat hinggalah ke ahad. Xda banyak yang aku lakukan selain membesarkan lagi badan yang dah sedia besar ini. Ahaks(batuk sikit).. Cuma pada hari sabtu , aku g layan movies dekat MBO KL Festival. Aku layan cerita thai yang latest 3 am. Boleh tahan juga cerita ini. Tapi nak kata seram sangat tu x adalah, ada juga kelakarnya. Cerita dibahagikan kepada 3 short stories, The wig, Fmale Bride and O.T.. The wig tu cerita dia agk seram sikit, yang female bride tu macam mengarot pun ada juga, yang part OT tu fav aku kelakar sikit tapi last2 sekali jadi macam tu. Aku tak boleh lah cerita semua kat sini, kalau nak tahu kena lah pergi sendiri tengok.  Aku pergi layan movies ni dengan siblings lah .. Siapa lagilah kan..

Seterusnya hari ini, aku xda buat kerja-kerja yang berfaedah pun oleh hal demikian, aku jadilah seperti ini, boleh tidur..

Rutin aku sebelum tidur , seperti biasa aku akan mengupdate tugasan aku untuk esok supaya aku tak lupa apa yang aku harus lakukan,kemudian aku akan beragan dan baca doa tidur.Kalau aku x boleh tidur aku akan on lappy dan mulalah menaip ntah pape untuk blog aku( seperti apa yg aku lakukan sekarang)..Urghh

Diteruskan lagi dengan semangat yang nak kurus membuak-buak tetapi selallu saja ditewaskan oleh nafsu makan..hahahahaha..

Okay lah , aku rasa sampai disini saja catatan aku untuk malam ni, insyallah kita berjumpa lagi druangan cerita akan datang,

sekian wassalam & sweet dream,

~xoxo~

No comments: